3 juli: Feestdag van de apostel Thomas.

Komende woensdag – 3 juli – is in de ‘Heiligenkalender’ de feestdag van de patroon van onze parochie: de heilige Thomas. Graag willen we die dag met elkaar samenkomen. Dat hebben we sinds de oprichting van de Thomasparochie elk jaar op 3 juli kunnen doen, en doorgaans was dat in de open lucht, bij een van onze kerkgebouwen. Komende woensdag gaat dit opnieuw gebeuren, en wel in de tuin achter de Bonifaciuskerk. Om 19.00 uur is er dan in de pastorietuin een kort moment van bezinning aan de hand van wat de apostel Thomas ons te zeggen heeft. En daarna is er nog genoeg tijd en ruimte om onder het genot van een kop koffie of thee elkaar te ontmoeten, en verder te praten. Het is in dit jaargetijde lekker lang licht en de omstandigheden voor een fietstocht naar Alphen zijn gunstig. Graag zien we elkaar op 3 juli om 19.00 uur in de tuin van de Bonifaciuskerk. Het pastoraal team is aanwezig, hopelijk ook vele parochianen.
Ruud Visser, pastoor